A kutatás és adatbázis marketing csoport tagjai felismerték, hogy további értéküket saját kreativitásuk és fantáziájuk határozza meg, ami várhatóan minden általuk irányított kampányban érzékelhető lesz.„Ötlet 1 százalék, megvalósítás 99 százalék” - említette már nekem többször vezérigazgatónk, dr. Pálvölgyi Mátyás. Nagyon egyetértek ezzel a kijelentéssel, hiszen új értékesítési csatornánk ötlete és elméleti koncepciója már két éve megszületett, a megvalósításig azonban mostanáig kellett várni.

Milyen célt, célokat is valósít meg a telefonos direkt értékesítés?

A Kutatás és adatbázis marketing csoportunk célkitűzése, hogy eredményes kampányokat, stratégiai jelentőségű kutatásokat, illetve gyors, eredményes fejlesztéseket valósíthassunk meg az új eszköz segítségével. csoportunk kampányaival ügyfélkapcsolat management (CRM) célokat valósít meg, melyek megvalósításának új csatornája a call center.

Az aktuális kampányt mindig a leghatékonyabb csatornán és eszközön keresztül valósítjuk meg.

A tavaly szeptemberben elkezdett fejlesztés eredményeként egy hatékony informatikai eszközt sikerült megvásárolnia a Generalinak a call center fejlesztési projekt keretén belül. Az alkalmazás beruházási költsége pedig már az első kampány során megtérült.

Első sikeres kampányunk az orvosi felelősségbiztosításhoz kapcsolódik. A kampány célja az volt, hogy a már meglévő orvosi felelősség biztosítások biztosítási összegét emeljük, és a díjemelés ellenében egy fél évig ingyenes baleset-biztosítás adunk ügyfeleinknek. Ügyfelünk telefonos jóváhagyása után a manipuláció végezte el a módosítást, és küldtük ki az ügyfélnek a kötvényt. Az elfogadási arány több mint 30 százalékos volt, ami kiemelkedő eredmény, különösen annak függvényében, hogy a call centeres értékesítések átlagos elfogadási aránya 7-8 százalékos.

Milyen funkciókkal támogatja az eszköz a kampányokat?

  • Automatikus tárcsázás.
  • Ellenőri felület, aminek a segítségével folyamatosan figyelni lehet az operátorok munkáját (Mikor mentek szünetre, milyen a napi teljesítményük, átlagosan hány percig beszélnek stb.)
  • Az ügyfélről szóló összes szükséges információ látható, elősegítendő a jó kommunikációt
  • Láthatóak az ügyfél irányába történő korábbi kommunikációs célok (Kutatás, más értékesítési kampány stb.)
  • Lehetőség van további telefonszámokat bevinni a rendszerbe (ha az ügyfél megadja) a kommunikáció során.
  • Előre definiálható egy beszélgetésvázlat, ami irányítja az operátor kommunikációját.
  • Automatikus jelentés az eredményekről (on line), így minden vezető, aki érintett a kampányban, naprakész információt kaphat az akció aktuális állapotáról.
  • SMS kampányok menedzselése (küldés/fogadás). Emlékeztető SMS küldése az ügyfélnek a kommunikációl. SMS küldési lehetőség a tanácsadónak, ha ügyfelének további biztosítási igénye merül fel.
  • Automatikus e-mail értesítők küldése a back office munkatársaknak, tanácsadóknak.
  • Ügyfélszolgálati kampányok összekapcsolása a TeleCenterrel, minden ügyfélszolgálat eléri az alkalmazást.
  • Az alkalmazás támogatja az ügyfélszolgálatokra történő ügyfelek behívását, időpont egyeztetés után az ügyfélszolgálatos látja az aznapi ügyfeleket, akiket fogadnia kell.

Összességében látható, hogy a Generali megtette az első lépéseket, hogy call centerét új értékesítési csatornaként üzemeltesse, együttműködve más csatornákkal. Cél, hogy további eredményes kampányokat indítsunk a jövőben az innovációs projekt keretén belül. Korlátunk csak a kapacitásunk, fantáziánk és kreativitásunk határtalanok.

Molnár Péter Gábor
Kutatás és adatbázis marketing csoport vezető

Vissza a lap tetejére