Igényelhető szolgáltatás: aktuális adás-vételi szerződés elküldése emailben az Ön által regisztrált email címre.

A szerződés igényléséhez kérjük, töltse le BizHU-HELP 0-24 mobil applikációnkat! >>

Az adásvételi szerződés esetén szükség van az eladó, a vevő és a gépjármű részletes adataira, annak rögzítésére, hogy az eladó eladja, a vevő pedig megveszi a gépjárművet. Még nem közismert, de a szerződésnek tartalmaznia kell a vételárat, a vételár kifizetésének idejét és módját, valamint az adásvétel pontos időpontját is.

Értelemszerűen nem maradhat el az eladó és a vevő, valamint az adásvételnél jelenlevő két tanú adatainak feltüntetése és aláírása sem. Amennyiben a nélkülözhetetlen adatok közül bármelyik is hiányzik, az okmányiroda megtagadhatja a gépjármű átírását, vagy hiánypótlásra kötelezhet, ez persze felesleges és elkerülendő bosszúságot és utánjárást eredményez.

A minden szükséges tartalmi elemet magában foglaló, megbízható helyről letöltött, és 4 példányban kinyomtatott, majd kitöltött adásvételi szerződés megfelelő az adásvétel rögzítésére és lebonyolítására. A szerződés két példánya az eladót, két példánya pedig a vevőt illeti meg, ezekre a továbbiak során eredetiben lesz szükség.

A biztosításkötés sikeres befejezését követően az újonnan választott biztosító megküldi Önnek a biztosítási kötvényt és az összes kapcsolódó dokumentumot.

Természetesen az alkusz nem csak a szerződés megkötésében segédkezik. A teljes körű ügyintézéshez tartozik, hogy az ügyfél a megkötött szerződés fennállása alatt bármikor fordulhat az alkuszhoz, aki készséggel segít a felmerülő kérdések vagy problémák hatékony megoldásában.

Szolgáltatás kereső - Autó HELP

Segítség a nap 24 órájában!

Bizhu help 0-24 mobilapplikáció

Érje el segélyszolgáltatásainkat mobiltelefonról is! Részletek >