Késik a repülő

Amennyiben nem értesítette Önt a légitársaság a járat indulásának módosításáról az indulás előtt két héttel, Ön az alábbiakat teheti. Jelentős (minimum 2 órás) késés esetén azonnal keresse fel annak a légitársaságnak a képviseletét, mely járatára a jegye szól. A légitársaság az alábbiakban fog tudni segíteni Önnek:

  • át tudja Önnek foglalni a jegyét egy másik járatra, mely elviszi Önt a célállomásra,
  • ha az adott napon belül megtörténik az átfoglalás, úgy a várakozási időre tud Önnek biztosítani ingyenes italt, étkezési és telefonálási lehetőséget,
  • ha az adott napot követően tud Önnek járatot foglalni a társaság, akkor biztosít Önnek szállást ellátással és utazással együtt,
  • amennyiben Ön nem tart a fentiekre igényt, úgy kérhet jegyár-visszatérítést is, ebben az esetben azonban a légitársaság mentesül a fentiek alól.

FIGYELEM! Ön abban az esetben nem kaphat kártérítést, ha a járatkésés, járatkimaradás valamilyen rendkívüli okból kifolyólag következik be.

Lekéstem a repülőt

Ha lekéste repülőjét, haladéktalanul keresse fel annak a légitársaságnak a reptéri képviseletét, amely járatára a jegye szólt. Ha Ön saját hibájából kési le a repülőt, úgy Ön a teljes jegyét elveszti, ide értve a retúr jegy visszaútra szóló felét is, valamint az adott légitársaság nem köteles Önnek segíteni. Ha Ön szervezett utazás keretén belül késte le gépét, akkor mielőbb vegye fel a kapcsolatot az utazásszervező irodával, társasággal. Amennyiben amiatt késte le a járatot, mert a repülőtársaság áttette az indulás időpontját, viszont erről nem tájékoztatta Önt, Ön jogosult kompenzációra. Kérjük, hogy ebben az esetben a a fent leírtakban tájékozódjon a további teendőkről.

Szolgáltatás kereső - Bajban külföldön HELP

Segítség a nap 24 órájában!

Bizhu help 0-24 mobilapplikáció

Érje el segélyszolgáltatásainkat mobiltelefonról is! Részletek >