Nem megfelelő szállást kaptam

Amennyiben kiérkezéskor azt tapasztalja, hogy a foglalástól eltérő minőségű szállást kínálnak fel, azonnal forduljon a szálloda vezetőségéhez, az apartman tulajdonosához. Csak olyan szállást fogadjon el cserébe, mely színvonala megegyezik a foglalási részletekkel. Ha elfogadta a cserére kínált szobát, azt követően már nem élhet további kártérítési igénnyel.

Emelkedett a szállás díja

Amennyiben a szállás foglalása során csak előleget fizetett, és a helyszínen önhibáján kívül többletfizetésre kötelezik, kérjük győződjön meg róla, hogy a szállásadó tájékoztatta-e Önt előre az áremelkedésről, illetve hogy milyen körülmények között kerülhet sor egy esetleges áremelésre, hogy ezek elmaradása, jogtalansága esetén joggal reklamálhasson, kérhessen kártérítést, kompenzációt. A legtöbb esetben a foglalási feltétekben rögzítve vannak azok a tényezők, melyek változása esetén várható a helyszínen fizetendő összeg emelkedése is.

Kérjük, hogy ezeket ellenőrizze le a foglalási feltételekben, és amennyiben nem egyezik meg a többlet fizetés indoka az ott szereplőkkel, úgy Önnek jogában áll panaszt tenni, illetve kompenzációt igényelni. Abban az esetben is jogában áll panaszt tenni, ha a szállásadó a fizetendő összeg módosulásáról a foglalási feltételekben rögzített időpontig nem értesítette Önt.

Szolgáltatás kereső - Bajban külföldön HELP

Segítség a nap 24 órájában!

Bizhu help 0-24 mobilapplikáció

Érje el segélyszolgáltatásainkat mobiltelefonról is! Részletek >