Nem megfelelő szállást kaptam

Amennyiben kiérkezéskor azt tapasztalja, hogy az utazási szerződéstől eltérő minőségű szállást kínálnak fel, azonnal forduljon a szálloda vezetőségéhez, illetve értesítse az utazási iroda helyi képviseletét, vagy az otthoni irodát. Csak olyan szállást fogadjon el cserébe, mely színvonala megegyezik az utazási szerződésben foglaltakkal. Ha elfogadta a cserére kínált szobát, azt követően már nem élhet további kártérítési igénnyel.

Amennyiben nem kap megfelelő másik szállást, vagy mégsem teljesülnének a szerződésben foglaltak a cserét követően, úgy dokumentálja le a szobát és a szállás körülményeit, kilátást. Készítsen fényképeket majd hazatértét követően tegyen panaszt az utazási irodánál, egyeztessék le a kártérítés részleteit.

Többet kell fizetni, mint amit előre meghirdettek

Amennyiben a szállás foglalása során csak előleget fizetett, és a helyszínen önhibáján kívül többletfizetésre kötelezik, úgy haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot utazási irodájával és egyeztessék le a teendőket. A legtöbb esetben az utazási feltétekben rögzítve vannak azok a tényezők, melyek változása esetén várható a helyszínen fizetendő összeg emelkedése is.

Szolgáltatás kereső - Bajban külföldön HELP

Segítség a nap 24 órájában!

Bizhu help 0-24 mobilapplikáció

Érje el segélyszolgáltatásainkat mobiltelefonról is! Részletek >