Címlap » A partnerek által használható kreatívok

A partnerek által használható kreatívok

  1. PR cikkek

    1. Biztosítás munkanélküliségre

      Egy, a hazai piacon jelenleg egyedülálló terméket kínál az Interneten, a Biztositas.hu. A találóan „Jövedelemkiesés” névre keresztelt termék munkanélküliség és keresőképtelenség esetére nyújt fedezetet a leendő ügyfeleknek, átlagosan havi 2-3 ezer forintért. A munkanélküliségre és az átmeneti keresőképtelenségre fedezetet nyújtó termék 9-12 hónapig nyújt szolgáltatást az ügyfeleknek.

      A havi maximális juttatási összeg munkanélküliség esetén 120 ezer forint, betegség esetén pedig 60 ezer forint. A szerződéses összegétől függően a konstrukcióhoz kiegészítő biztosításként kapcsolódik egy 1-5 millió forint fedezetű balesetbiztosítás is. A szerződés életbelépésének és megkötésének alapvető feltétele, hogy a biztosítás megvásárlása előtt legalább 12 hónapos folyamatos munkaviszonnyal rendelkezzen a leendő ügyfél egy munkáltatónál, ne álljon felmondás alatt és ne legyen nyugdíjas, valamint életkora 22 és 55 év közzé essen. A biztosító kifizetései adó és járulékmentesek, szabadon felhasználhatóak, munkanélküliség és táppénz esetén az állami juttatásokon felül (munkanélküli segély, táppénz) értendőek. Tovább a szerződéskötésre »

    2. Akár 120 000 Ft havi fix, munkanélküliség esetére!

      Egy, a hazai piacon jelenleg egyedülálló terméket kínál az Interneten, a Biztositas.hu. A találóan „Jövedelemkiesés” névre keresztelt termék munkanélküliség és az átmeneti keresőképtelenség esetére nyújt fedezetet a leendő ügyfeleknek, átlagosan havi 2-3 ezer forintért! A munkanélküliségre és keresőképtelenségre fedezetet nyújtó termék 9-12 hónapig nyújt szolgáltatást az ügyfeleknek. Tovább a szerződéskötésre »

    3. Piacon az első szabad felhasználású munkanélküliség-biztosítás

      Havi 40-120 ezer forintot fizet kilenc hónapon keresztül, havi 2-3 ezer forintos átlagdíjért az a munkanélküliségi biztosítás, amelyet a Biztositas.hu Kft. dobott piacra, mondta sajtótájékoztatón Rácz István, az internetes biztosítási alkusz cég ügyvezetője. A kockázatot az ACE European Group Limited Magyarországi Fióktelepe vállalja, a csoport csak Európában több mint 5 millió ügyféllel rendelkezik, 150 országban van jelen világszerte, a 2006. évi bruttó díjbevétele 3,7 milliárd dollár volt. További információk erről »

    4. A GfK felmérése szerint sokak érdeklődését felkeltette egy új biztosítás, amely munkanélküliség és keresőképtelenség esetére nyújt védelmet

      A GfK Hungária Piackutató Intézet új reprezentatív felmérést készített a biztosítási piacon néhány hete megjelent biztosítási konstrukció kapcsán, mely a bérből és fizetésből élők számára nyújt védelmet munkanélküliség és keresőképtelenség esetére. A szerkesztőségünkhöz eljuttatott közlemény szerint vizsgált célcsoport meglehetősen pozitívan fogadta az új terméket: 81 százalékuknak első látásra is tetszik a konstrukció, 48 százaléknak pedig a biztosítási konstrukció díjszabása, ára is megfelelő volt, ami a biztosítandó személytől függően átlagosan havi 2-3 ezer forint között van. További információk erről »

  2. Bannerek, különböző méretekben (egyeztetés szerint)

  3. Járadék kalkulátor

    Járadék kalkulátor (Flash)
    Járulék kalkulátor beillesztéséhez minta HTML


  4. Technikai és Szerződéskötési tudnivalók

    Tisztelt leendő Partnerünk!

    Összegyűjtöttük az Ön teendőit, hogy ezzel elősegítsük és felgyorsítsuk a szerződéskötés menetét, hogy Ön minél előbb zökkenőmentesen használhassa az általunk nyújtott szolgáltatásokat a saját portálján keresztül. Az általunk használt (későbbiekben kifejtett) promókódos url-t a szerződéskötés után aktíváljuk. A szerződés megkötéséhez illetve egyéb kérdések esetén kérjük forduljon Gergely Beatrixhoz (gergely.beatrix@biztositas.hu)!

    1. Szerződéskötés

    2. Promókódos url meghatározása (Biztositas.hu küldi Önnek)

    3. Promókódos url beépítése az Ön weboldalába

      A flash banner HTML kódba való beillesztéséhez a fenti bannerek alatt talál példát. Ezek viszont még nem tartalmazzák az Ön promó kódos url-jét, így ilyen formában nem alkalmasak arra, hogy az ezeken keresztül kötött biztosítási szerződéseket az Ön weboldalához kössük. Az Ön promó kódos url-jének beillesztéséhez az embed tag src paraméterét kell átalakítani az alábbi módon:
      <embed src="728x90px.swf?clickTag=http://www.biztositas.hu/abcdef"
      ahol a http://www.biztositas.hu/abcdef az Ön promó kódos url-je ebben a példában. Ugyanezt a logikát kell követni az object tag param name="movie" tag value paraméterénél is.

      Ön szabadon eldöntheti, hogy a promó kódos url új böngészőablakba nyíljon, vagy maradjon a kattintott banner frame-jében.
      Amennyiben Ön a bannerek kattintásait mérni szeretné - pl. az adverticumon keresztül - a bannerek feltöltésénél adja meg a promó kódos url-t a megfelelő helyen!


Kérdés esetén kérem ide írjon: Gergely Beatrix: gergely.beatrix@biztositas.hu