Hírek, érdekességek

Ki lesz a legjobb magyar biztosító?

Blog fejléc
Elindult az idei Év Biztosítója szavazás!

Újabb nehéz évet zárnak a hazai biztosítók. A tovább zsugorodó piacon bevezetett biztosítási adó, az árvíz és viharkárok után az életbiztosítási piac bevételei is mélypontra kerültek. Ebben a helyzetben minden társaság számára a piacon maradás és az ügyfelek válság utánra történő megőrzése a cél. Mindez komoly versenyhelyzetet jelent, ahol rendkívül fontos a kárrendezés és ügyfélkiszolgálás színvonala. Hogy mely társaságok mennyire jók ebben, azt idén is az ügyfelek dönthetik el.

Elindult és közel egy hónapig tart az Év Biztosítója 2013 Díj szavazása . Az Origo, a Startlap, valamint a Superbrands Mo. által támogatott szeptember 29-ével záruló idei szavazáson a tavalyihoz hasonlóan 1-től 10-ig értékelhetik a szavazók az egyes biztosítókat. A szavazók idén is a Szolgáltatás és a Kárrendezés kategóriákban mondhatják el véleményüket, választhatják meg a legjobb hazai biztosítókat.

A díj célja, hogy az ügyfelek reklámoktól mentes, valós képet kapjanak az egyes hazai társaságok szolgáltatási színvonaláról és azokat a társaságokat részesítsék előnyben biztosításaik megkötésének alkalmával, amelyek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtják az ügyfeleiknek.

Ez az egyetlen díj, ahol a biztosítókról nem választott zsűri vagy nagyvállalat, hanem az Interneten keresztül szavazó, valós tapasztalattal bíró károsultak és biztosítottak mondhatják el véleményüket, segítve ezzel mások biztosító-választását. Tavaly közel 30 ezer ügyfél élt a vélemény-nyilvánítás ezen lehetőségével, ami azt mutatja, hogy az embereknek az ár mellett a biztosítók szolgáltatási színvonala is számít, arról véleménnyel rendelkeznek.

Az idei szavazás legfontosabb kérdése, hogy a társaságok által tavaly elért, kiemelkedően magas - közel 80%-os -, átlagos ügyfél elégedettségi értéket sikerül-e megtartani, illetve megőrzik-e vezető helyüket a 2012-ben élen végzett társaságok. A díjat alapító Biztosítás.HU alkuszi portál szerint nem lenne meglepő, ha egyes biztosítótársaságok szolgáltatási színvonala - a szektort sújtó rendkívüli terhek miatt - némi csökkenést mutatna, ami mindenképpen fontos információ lehet a hamarosan kötelező biztosítót választó ügyfeleknek.