A 14 legnépszerűbb lakossági biztosítóról mondhatnak mától egy hónapig véleményt a szavazók az "évbiztosítója.hu" oldalon. A biztosítótársaságokat szolgáltatás, illetve kárrendezés kategóriában minősíthetik az ügyfelek. A szavazás egyszerű, a biztosítókat 1-10-ig kell értékelni a szerint, hogy jó, vagy rossz tapasztalatot szereztünk-e velük kapcsolatban az elmúlt években a gépjármű-, a lakásbiztosítások vagy éppen a közelmúlt jelentős viharkárai kapcsán.

A díj célja, hogy a fogyasztók - reklámoktól mentes - képet kapjanak a hazai biztosítók szolgáltatási és kárrendezési színvonaláról, és a szavazáson jól szereplő társaságoknak a jövőben több ügyfele legyen, mint a lemaradóknak. A szavazással, a biztosítók által rég hiányolt "szolgáltatás" még inkább a középpontba kerülhet, így a fogyasztók a jövőben nem csak a biztosítási díjak alapján választhatnak maguknak biztosítótársaságot, hanem szolgáltatás és kárrendezés mért minősége alapján is.

Rácz István - a díjat alapító és a szavazást szervező Biztosítás.hu független alkusztársaság ügyvezetője szerint - ennek biztosítása csak országos szavazás keretében megvalósítható, mert bár az egyes alkuszok ismerik a velük dolgozó biztosítók szolgáltatási, kárrendezési színvonalát, átfogó országos tapasztalattal csak az ügyfelek összessége rendelkezik. Az ügyvezető arra is felhívta figyelmet, hogy a szavazáson nem csak saját biztosítójukról mondhatnak véleményt a fogyasztók, de a nekik kárt okozók biztosítóját is minősíthetik, valós kártapasztalataik alapján.

Az "Év Biztosítója" választásnak különös jelentőséget ad, hogy a szavazás vége után alig egy hónappal indul az idei kötelező kampány, ahol több millió autó és lakástulajdonos választhat majd magának új biztosítót, immáron szolgáltatási színvonal alapján is.

FIGYELMÉBE AJÁNLJUK

Vissza a lap tetejére