Biztosítási hírösszefoglaló - 39. hét
Az online alkuszoknál rengeteg tapasztalat halmozódott fel azóta, hogy a biztosítás kötések színtere egyre inkább áthelyeződik az internet világába.

Az online alkuszoknál rengeteg tapasztalat halmozódott fel azóta, hogy a biztosítás kötések színtere egyre inkább áthelyeződik az internet világába.
2012.04.18
Ennek köszönhetően, a megbízható piackutatási adatokra támaszkodva fel lehet vázolni az öt legfontosabb trendet, mely az elkövetkezendő időszakra lesz érvényes.
Az első, ami az ügyfelek idejének szűkösségéhez is köthető, hogy a biztosító társaságok az alkuszok tapasztalataira építve egyre inkább az ún. dobozos, előre csomagolt termékeket fogják piacra dobni. A következő dolog, ami megfigyelhető, és a közeljövőben még nagyobb teret fog hódítani, az a kicsi és olcsó, kiegészítő biztosítások térnyerése, nem egy ilyet például a társadalmi trendek kialakulása hívott életre.
Ezek mellett a kényelem is felértékelődik, és egyre szélesebb ügyfélkörnek fognak asszisztencia jellegű szolgáltatásokat kínálni versenyképes árazással (gépjármű és lakásbiztosítás mellé már létezik ez a fajta szolgáltatás). A környezet változása a következő fontos trend, illetve trend formáló hatás, melynek következtében elsősorban a lakásbiztosítás ok terén jelennek majd meg újítások.
És végül a legfontosabb, amit érdemes kiemelni, az ún. saját márkás termékek megjelenése. Az alkuszok ugyanis, kihasználva azt a versenyelőnyt, melyet maga a cég jelent, a biztosítók bevonásával egyedi, csak rájuk jellemző termékek fejlesztésében érdekeltek, mivel úgy vélik, ez egy kulcs momentuma lehet a lojális ügyfélkör kiépítésének.
Vissza a lap tetejéreUtolsó frissítés dátuma:
Ennek köszönhetően, a megbízható piackutatási adatokra támaszkodva fel lehet vázolni az öt legfontosabb trendet, mely az elkövetkezendő időszakra lesz érvényes.
Az első, ami az ügyfelek idejének szűkösségéhez is köthető, hogy a biztosító társaságok az alkuszok tapasztalataira építve egyre inkább az ún. dobozos, előre csomagolt termékeket fogják piacra dobni. A következő dolog, ami megfigyelhető, és a közeljövőben még nagyobb teret fog hódítani, az a kicsi és olcsó, kiegészítő biztosítások térnyerése, nem egy ilyet például a társadalmi trendek kialakulása hívott életre.
Ezek mellett a kényelem is felértékelődik, és egyre szélesebb ügyfélkörnek fognak asszisztencia jellegű szolgáltatásokat kínálni versenyképes árazással (gépjármű és lakásbiztosítás mellé már létezik ez a fajta szolgáltatás). A környezet változása a következő fontos trend, illetve trend formáló hatás, melynek következtében elsősorban a lakásbiztosítás ok terén jelennek majd meg újítások.
És végül a legfontosabb, amit érdemes kiemelni, az ún. saját márkás termékek megjelenése. Az alkuszok ugyanis, kihasználva azt a versenyelőnyt, melyet maga a cég jelent, a biztosítók bevonásával egyedi, csak rájuk jellemző termékek fejlesztésében érdekeltek, mivel úgy vélik, ez egy kulcs momentuma lehet a lojális ügyfélkör kiépítésének.
2019.09.27
A CIB Bank informatikai rendszerének fejlesztése miatti CIB eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatás nem lesz elérhető:
április 6-án (szombaton) 23:00 órától 2019. április 7-én (vasárnap) 05:00 óráig és
április 19-én (pénteken) 23:00 órától 2019. április 20-án (szombaton) 7:00 óráig.
Megértésüket köszönjük!
Tovább2019.09.27
2019. március 21-e óta már interneten is elérhető a MABISZ digitális kárbejelentője.
Tovább2019.09.27
Kedves Ügyfeleink és Partnereink!
A Biztosítás.hu Kft. 2018.július 02-től új címre költözött, székhelyünk megváltozik.
TovábbUtolsó frissítés dátuma: