Késik a poggyászom
Kérjük, hogy késés esetén azonnal keresse fel a légitársaság reptéri képviseletét. Vetessen fel jegyzőkönyvet, melynek másolati példányát, számát őrizze meg. Egyeztesse le a teendőket, illetve az esetleges költségtérítést a légitársasággal, ezek a feltételek egyes társaságok esetében eltérhetnek. Ha rendelkezik utasbiztosítással hívja fel utazási biztosítóját.
BizHU-HELP 0-24 mobil applikációnkban megtalálja a magyarországi utazási biztosítók asszisztencia telefonszámait a Bajban külföldön főmenüben. Applikációnkat innen tudja letölteni > >
Nem érkezett meg a poggyászom
Amennyiben poggyászának késése elnyúlik, illetve egyáltalán nem érkezik meg, úgy a poggyászkésés során felvett jegyzőkönyvvel, számával reklamáljon az Önt szállító légitársaságnál. Ön ebben az esetben jogosult kártérítésre. Ha rendelkezik utasbiztosítással, kérjen segítséget utazási biztosítójától.
Megsérült a poggyászom, loptak a poggyászomból
Sérült poggyász esetén keresse fel az Önt utaztató légitársaságot, a sérülésről vetessen fel jegyzőkönyvet, illetve tegyen panaszt. Amennyiben poggyász nem volt már eleve sérült, kártérítésre jogosult. Amennyiben azt tapasztalja, hogy loptak poggyászából, keresse fel a légitársaság reptéri képviseletét és tegyen panaszt. Ellenőrizze le az adott társaság szerződési feltételeiben, hogy milyen tárgyakért nem vállalnak felelősséget, amennyiben az a poggyászba került. Ha rendelkezik utasbiztosítással, kérjen segítséget utazási biztosítójától.
Szolgáltatás kereső - Bajban külföldön HELP
Segítség a nap 24 órájában!
Bizhu help 0-24 mobilapplikáció
Érje el segélyszolgáltatásainkat mobiltelefonról is! Részletek >