Problémák szállással<br>szervezett utazás során
Problémák szállással
szervezett utazás során
Minőségi, fizetési gondok

Hasznos tanácsok külföldi útjához

Partnereink az oldalon
Atlantasport
Businessbox
Carglass
Carvingsi
Cortinasport
Dolomitoksport
Dreamsport
Magyar-Autoklub
Mapfre
OMSZ
Shos-Sibolt
Siker
Skislat
Skitotal
Snowboardland
Sportsziget
Stbsport
Thesetupshop
Titansport
Vitalclub
Xtremesport
Zentaisport
Problémák szállással szervezett utazás során

Nem megfelelő szállást kaptam

Amennyiben kiérkezéskor azt tapasztalja, hogy az utazási szerződéstől eltérő minőségű szállást kínálnak fel, azonnal forduljon a szálloda vezetőségéhez, illetve értesítse az utazási iroda helyi képviseletét, vagy az otthoni irodát. Csak olyan szállást fogadjon el cserébe, mely színvonala megegyezik az utazási szerződésben foglaltakkal. Ha elfogadta a cserére kínált szobát, azt követően már nem élhet további kártérítési igénnyel.

Amennyiben nem kap megfelelő másik szállást, vagy mégsem teljesülnének a szerződésben foglaltak a cserét követően, úgy dokumentálja le a szobát és a szállás körülményeit, kilátást. Készítsen fényképeket majd hazatértét követően tegyen panaszt az utazási irodánál, egyeztessék le a kártérítés részleteit.

Többet kell fizetni, mint amit előre meghirdettek

Amennyiben a szállás foglalása során csak előleget fizetett, és a helyszínen önhibáján kívül többletfizetésre kötelezik, úgy haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot utazási irodájával és egyeztessék le a teendőket. A legtöbb esetben az utazási feltétekben rögzítve vannak azok a tényezők, melyek változása esetén várható a helyszínen fizetendő összeg emelkedése is.

Szolgáltatás kereső - Bajban külföldön HELP

Segítség a nap 24 órájában!

Bizhu help 0-24 mobilapplikáció

Érje el segélyszolgáltatásainkat mobiltelefonról is! Részletek >

Vissza a lap tetejére

Utolsó frissítés dátuma: