Év Biztosítója 2012 - Sajtóanyag

Mától indul a szavazás az idei "Év Biztosítója Díj"-ért. Ezúttal nem szakértői zsűri dönt, hanem a biztosítottak, a károsultak szavazhatnak. A szavazás végén kiderül, hányasra értékelik az ügyfelek a hazai biztosítótársaságokat. Ennek persze nem minden piaci szereplőt örül egyformán, de a díjat alapító Biztosítás.hu szerint a díj által végre valós képet kaphatunk a biztosítási szolgáltatások hazai színvonaláról.

Év Biztosítója 2012 - Sajtóanyag

2015.06.30

A 14 legnépszerűbb lakossági biztosítóról mondhatnak mától egy hónapig véleményt a szavazók az "évbiztosítója.hu" oldalon. A biztosítótársaságokat szolgáltatás, illetve kárrendezés kategóriában minősíthetik az ügyfelek. A szavazás egyszerű, a biztosítókat 1-10-ig kell értékelni a szerint, hogy jó, vagy rossz tapasztalatot szereztünk-e velük kapcsolatban az elmúlt években a gépjármű-, a lakásbiztosítás ok vagy éppen a közelmúlt jelentős viharkárai kapcsán.

A díj célja, hogy a fogyasztók - reklámoktól mentes - képet kapjanak a hazai biztosítók szolgáltatási és kárrendezési színvonaláról, és a szavazáson jól szereplő társaságoknak a jövőben több ügyfele legyen, mint a lemaradóknak. A szavazással, a biztosítók által rég hiányolt "szolgáltatás" még inkább a középpontba kerülhet, így a fogyasztók a jövőben nem csak a biztosítási díjak alapján választhatnak maguknak biztosítótársaságot, hanem szolgáltatás és kárrendezés mért minősége alapján is.

Rácz István - a díjat alapító és a szavazást szervező Biztosítás.hu független alkusztársaság ügyvezetője szerint - ennek biztosítása csak országos szavazás keretében megvalósítható, mert bár az egyes alkuszok ismerik a velük dolgozó biztosítók szolgáltatási, kárrendezési színvonalát, átfogó országos tapasztalattal csak az ügyfelek összessége rendelkezik. Az ügyvezető arra is felhívta figyelmet, hogy a szavazáson nem csak saját biztosítójukról mondhatnak véleményt a fogyasztók, de a nekik kárt okozók biztosítóját is minősíthetik, valós kártapasztalataik alapján.

Az "Év Biztosítója" választásnak különös jelentőséget ad, hogy a szavazás vége után alig egy hónappal indul az idei kötelező kampány, ahol több millió autó és lakástulajdonos választhat majd magának új biztosítót, immáron szolgáltatási színvonal alapján is.

Vissza a lap tetejére

Utolsó frissítés dátuma:

Tudásbázis
help
Elérhetőségek
comments

Tel.: +36 70 700 2000

Fax: +36 1 700 1818

kapcsolat@biztositas.hu

Hogyan működik?
gears

A 14 legnépszerűbb lakossági biztosítóról mondhatnak mától egy hónapig véleményt a szavazók az "évbiztosítója.hu" oldalon. A biztosítótársaságokat szolgáltatás, illetve kárrendezés kategóriában minősíthetik az ügyfelek. A szavazás egyszerű, a biztosítókat 1-10-ig kell értékelni a szerint, hogy jó, vagy rossz tapasztalatot szereztünk-e velük kapcsolatban az elmúlt években a gépjármű-, a lakásbiztosítás ok vagy éppen a közelmúlt jelentős viharkárai kapcsán.

A díj célja, hogy a fogyasztók - reklámoktól mentes - képet kapjanak a hazai biztosítók szolgáltatási és kárrendezési színvonaláról, és a szavazáson jól szereplő társaságoknak a jövőben több ügyfele legyen, mint a lemaradóknak. A szavazással, a biztosítók által rég hiányolt "szolgáltatás" még inkább a középpontba kerülhet, így a fogyasztók a jövőben nem csak a biztosítási díjak alapján választhatnak maguknak biztosítótársaságot, hanem szolgáltatás és kárrendezés mért minősége alapján is.

Rácz István - a díjat alapító és a szavazást szervező Biztosítás.hu független alkusztársaság ügyvezetője szerint - ennek biztosítása csak országos szavazás keretében megvalósítható, mert bár az egyes alkuszok ismerik a velük dolgozó biztosítók szolgáltatási, kárrendezési színvonalát, átfogó országos tapasztalattal csak az ügyfelek összessége rendelkezik. Az ügyvezető arra is felhívta figyelmet, hogy a szavazáson nem csak saját biztosítójukról mondhatnak véleményt a fogyasztók, de a nekik kárt okozók biztosítóját is minősíthetik, valós kártapasztalataik alapján.

Az "Év Biztosítója" választásnak különös jelentőséget ad, hogy a szavazás vége után alig egy hónappal indul az idei kötelező kampány, ahol több millió autó és lakástulajdonos választhat majd magának új biztosítót, immáron szolgáltatási színvonal alapján is.

bIZTOSÍTÁSI HÍREK

2019.09.27

A CIB Bank informatikai rendszerének fejlesztése miatti CIB eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatás nem lesz elérhető:

április 6-án (szombaton) 23:00 órától 2019. április 7-én (vasárnap) 05:00 óráig és

április 19-én (pénteken) 23:00 órától 2019. április 20-án (szombaton) 7:00 óráig.

Megértésüket köszönjük!

Tovább

2019.09.27

2019. március 21-e óta már interneten is elérhető a MABISZ digitális kárbejelentője.

Tovább

2019.09.27

Kedves Ügyfeleink és Partnereink!

A Biztosítás.hu Kft. 2018.július 02-től új címre költözött, székhelyünk megváltozik.

Tovább

Utolsó frissítés dátuma:

-->