Biztosítási hírek

Rendszeresen frissülő biztosítási hírekkel várjuk honlapunk látogatóit. Értesüljön első kézből a fontosabb biztosítás szakmai eseményekről, jogszabályi változásokról, trendekről, érdekességekről!

Athén, Santorini, Kréta, Rodosz, Korfu – ez csak néhány a rendkívül népszerű görögországi úti célok közül. Azonban rengeteg olyan, kevésbé zsúfolt területet találunk még a mediterrán országban, ahol természeti kincseket és történelmi látnivalókat is fellelhetünk. Cikkünkben bemutatjuk Görögország rejtett kincseit – pakoljunk be strand- és túrafelszerelést egyaránt, és induljon a felfedezőút hegyeken, völgyeken, fürdőhelyeken és történelmi településeken át!

Nyaralás közben a pihenésé a főszerep, azonban indulás előtt nem árt, ha alaposan tájékozódunk úti célunkkal kapcsolatban, ugyanis előfordulhat, hogy a helyszínen olyan szabályokkal találkozunk, amelyek számunkra ismeretlenek. Ezek vonatkozhatnak olyan hétköznapi dolgokra, mint a strandolás, az öltözködés vagy épp a szemetelés, így jó, ha ezekkel tisztában vagyunk. Cikkünkben bemutatjuk néhány népszerű úti cél szabályait, melyek ismeretében elkerülhetünk egy esetleges kellemetlen szituációt és akár egy jelentős összegű pénzbüntetést is. Nézzük, mit kell tudnunk!

Az egyre gyakoribb jó idő mindinkább kicsalogat minket a szabadba, és sokan pattannak kerékpárra, ami különleges módja az ismeretlen tájak felfedezésének. Amellett, hogy a hazai bicikliutak számos érdekességet tartogatnak, a szomszédos országokban is találunk olyan kerékpáros úti célokat, amelyek lélegzetelállító panorámával és látványosságokkal várnak minket. Cikkünkben 4 külföldi biciklis úti célt mutatunk be – bukósisak fel, és pattanjunk kétkerekűre!

Lakás- vagy háztulajdonosként nincs egyszerű dolgunk, ha szeretnénk biztonságban tudni otthonunkat, a nyári viharszezon közeledtével pedig a vízkárokra is kiemelten oda kell figyelnünk. Egy hirtelen érkező zápor vagy zivatar által okozott kár megterhelő lehet anyagilag, ha nincs megfelelő lakásbiztosításunk, és ilyenkor akár számunkra fontos, eszmei értékkel bíró tárgyak is megsemmisülhetnek. Cikkünkben tippeket szedtünk össze, amelyek segítségével megelőzhetjük a bajt – védelemre fel!

Napjainkban egyre inkább jellemző, hogy otthonunkban is odafigyelünk a környezettudatosságra. Mindig van azonban mód arra, hogy egy lépéssel közelebb kerüljünk karbonlábnyomunk további csökkentéséhez. Cikkünkben ezúttal tippeket adunk ahhoz, hogy miként kerülhetjük el a pazarlást, és lehetünk tudatosabbak saját otthonunkban. Kezdődhet a tervezés?

Nincs is annál jobb, mint amikor az egész család útnak indul egy közös külföldi kalandozásra. Ilyenkor azonban össze kell hangolnunk a kicsik és a nagyok igényeit, hogy olyan programokon vehessünk részt, amelyek mindenki számára élvezetesek lesznek. Mutatunk 5 izgalmas programot, amit bármelyik család beépíthet egy külföldi utazásba. Induljon a pihenés, családi kalandra fel!

Ha utaztunk már több időzónán át, biztosan találkoztunk a kellemetlen érzéssel, amikor leszállunk a repülőről – izgatottsággal tele, hogy vajon mit tartogat számunkra az út –, majd hirtelen eluralkodik rajtunk a mérhetetlen fáradtság. A jetlag szinte elkerülhetetlen, ha a világ egyik végéből a másikba utazunk, azonban néhány praktika segítségével felgyorsíthatjuk az átállást az új időzónára. Cikkünkben bemutatjuk a jelenséget, és tippeket adunk a gyorsabb regenerálódáshoz.

Tojásfestés, locsolkodás, sonkafőzés – csak néhány azok közül a szokások közül, amiket jól ismerünk, és minden húsvétkor találkozunk velük. Ha viszont változatosságra vágyunk, és idén külföldön töltenénk a húsvétot, rengeteg programot találunk szerte Európában, és megismerkedhetünk más ünnepi szokásokkal is. Cikkünkben mutatunk 5 európai úti célt, ahol különleges módon kapcsolódhatunk ki a tavaszi ünnep közben.

Ahogy közelednek a melegebb hónapok, úgy egyre szívesebben töltjük az időnket az erkélyen vagy a teraszon. Kellemes időben bármikor letelepedhetünk itt egy szórakoztató könyvvel, de a baráti és családi összejövetelek központi helyszíne is lehet a kültéri nappali. Ezúttal a terasz és az erkély dekorálásához adunk tippeket, melyek segítségével elbűvölő és otthonos végeredményt érhetünk el.

Az Institute for Economics and Peace kutatóintézet Global Peace Index (GPI) című jelentésében minden évben több szempont alapján rangsorolja a világ legbiztonságosabb és legveszélyesebb országait. Az országok sorrendjének alakulását több tényező is meghatározza, például hogy milyen külső és belső konfliktusok zajlanak, milyen mértékű a militarizáció, és hogy az utazóközönség milyen biztonsági körülményekre számíthat az adott országban. Cikkünkben bemutatjuk a 2022-es lista első 6 helyezettjét.

A tökéletes helyszínt keressük a reggeli kávé elfogyasztásához, olvasáshoz, vagy szeretnénk egy nyugodt zugot a lakásban relaxáláshoz? Egy ablakbeülő könnyedén betöltheti ezeket a funkciókat, sőt, kialakításával a teret is hasznosabban használhatjuk ki otthonunkban. Cikkünkben tippeket adunk, amelyek segítségével kényelmes kuckót alakíthatunk ki magunknak. Készítsük be a friss kávét, az olvasnivalót és töltődjünk fel a napfényben!

Ha azok közé tartozunk, akik napi szinten használják az autójukat, akkor tisztában vagyunk vele, hogy milyen fontos a kényelem és a biztonság megteremtése a járműben. Számos praktikus autós kiegészítőt találhatunk a piacon, amelyek megkönnyíthetik a mindennapjainkat, ha kéznél vannak a kocsiban. Hoztunk 8 hasznos eszközt, amelyek közül érdemes néhányat beszerezni – nézzük, melyek ezek!

Páratlan látnivaló és kevés helyen felbukkanó természeti képződmény – nem csoda, hogy a gejzírek önmagukban is sokakat csábítanak utazásra. Ahhoz azonban, hogy megcsodálhassuk ezeket a természeti kincseket, viszonylag messzire kell utaznunk, és érdemes előre megterveznünk a kirándulás időpontját, hogy biztosan lássunk gejzírkitörést. Cikkünkben olyan úti célokat mutatunk be, ahol egyedülálló látványban és élményben lehet részünk a gejzírek révén. Életre szóló kalandra fel!

Egy gyerekszoba egyszerre több funkciót is betölt, hiszen a kisebbek számára ez a játék, a tanulás és a pihenés színtere is egyben, így számos követelménynek meg kell felelnünk, ha a berendezésre kerül a sor: a praktikum mellett a biztonságra is ügyelnünk kell. Mutatunk néhány tippet, amelyek segítségével komfortos környezetet alakíthatunk ki a gyerekek számára, ugyanakkor megvédhetjük őket a balesetektől.

Manapság egyre többen vágnak neki egy-egy zarándokútnak önismeretük fejlesztése, határaik megismerése érdekében, vagy a spirituális feltöltődés reményében. Azok, akik teljesítenek egy ilyen túrát, általában életre szóló élményként értékelik a tapasztalatokat, ahol szert tehettek új barátokra, közelebb kerülhettek a természethez és kiléphettek saját komfortzónájukból. Egy biztos: egyszer mindenkinek érdemes kipróbálni ezt az egyedülálló kalandot. Cikkünkben mutatunk néhány útvonalat – kezdődhet a felejthetetlen túra?

A hidegebb évszakokban és nyirkosabb időben számos otthonban problémát jelenthet a falak penészedése. Az esztétikai tényező mellett ez az egészségünket tekintve sem előnyös, ezért feltétlenül foglalkoznunk kell a problémával, ha a mi lakásunkban is jelentkezik. Ezzel az igen kellemetlen jelenséggel kihívást jelenthet megküzdeni, de néhány praktika alkalmazásával megelőzhetjük, hogy otthonunkban megjelenjenek a vészjósló foltok. Mutatjuk, hogyan vehetjük fel a harcot a penésszel szemben!

A kulináris élvezetek az utazás elmaradhatatlan részei, és ebből a körből természetesen a kávékülönlegességek sem maradhatnak ki. Szerencsére az egyenlítői övezetben rengeteg olyan ország van, ahol kávétermesztéssel foglalkoznak, az ital ízét pedig számos tényező befolyásolhatja, így bárhová utazunk ebben a térségben, más és más ízvilággal ismerkedhetünk meg. Tegyünk egy körutazást a kávé világába – mutatjuk, hol kóstolhatunk igazán különleges kávékat!

Holmik szanaszét, dobozok mindenhol, félig szétszerelt bútorok és általános káosz – ismerős a szituáció? Mindegy, hogy túlestünk-e már korábban egy költözésen, vagy ez az első alkalom, hogy áthelyezzük máshová az életterünket, a folyamat mindenkinek rendkívül stresszes lehet. Cikkünkben tippeket adunk a szervezéshez, hogy zökkenőmentes legyen a költözés.

Hogyan is lehetne stílusosabban indítani a 2023-as évet, mint egy fantasztikus karneváli forgataggal? A színes jelmezek sokasága, a vidám zene és a jó hangulatú utcai felvonulások színt visznek a téli szürkeségbe – éppen ezért, ha év eleji utazást tervezünk, érdemes olyan úti célt választani, ahol részt vehetünk egy ilyen ünnepségen. Összegyűjtöttünk néhány télűző és tavaszköszöntő karnevált – kezdődjön a fergeteges buli!

A konyha teljes körű felújítása nagy ráfordítást igényel mind az anyagiakat tekintve, mind energiabefektetés szempontjából. Egy jól átgondolt és felújított konyha pedig akár évtizedeken keresztül is kiszolgálhat minket – mindezek miatt érthető, ha a lehető legjobban szeretnénk csinálni, hogy végül elégedettek legyünk az eredménnyel. Cikkünkben hoztunk egy kis segédletet – az alábbiakra érdemes odafigyelni, ha konyhafelújítás előtt állunk!

Utolsó frissítés dátuma: 2022. 05. 03.