Biztosítási hírek

Rendszeresen frissülő biztosítási hírekkel várjuk honlapunk látogatóit. Értesüljön első kézből a fontosabb biztosítás szakmai eseményekről, jogszabályi változásokról, trendekről, érdekességekről!

Mindenkinek jár egy kis kényeztetés, és ez utazás közben sincs másként: örvendeztessük meg magunkat egy-két finomsággal, bármerre járunk. Az egyes országok jellegzetes desszertjei nemcsak édesszájúaknak kötelezőek, hanem mindenkinek, aki szeretné kulináris élvezetekkel felturbózni a nyaralást. Minden nemzet konyhája más, éppen ezért az édességek ízvilága is eltérő, de egy közös bennük: kár kihagyni a kóstolással járó élményt. Cikkünkben mutatunk 5+1 különleges desszertet – kezdődjenek az édes kalandok!

Vannak, akik kifejezetten azért utaznak, hogy nem mindennapi tapasztalatokat szerezzenek: ezt a vágyat minden szempontból kielégíti egy olyan helyszín, ahol az állatok uralkodnak. Meglepő, hogy milyen sok hasonló úti célt lehet felsorolni, köztük kevésbé hívogatókkal is, mint például a brazíliai Kígyó-sziget vagy a Karácsony-sziget a rákvonulás időszakában. Cikkünkben most ezeknél egy kicsit barátságosabb helyszíneket mutatunk be – indulhatnak az állati kalandok?

Erdély talán sokakban nosztalgikus élményeket idéz: a hamisítatlan vendégszeretet, a friss, hegyi levegő, egy igazi, erdélyi kürtőskalács… Ha csak belegondolunk, már rögtön elvágyódunk a fenyvesekkel borított tájakra. Itt az idő lefoglalni egy faházikót az erdőben, és bebarangolni a mesés Erdélyt – aki még nem járt ott, annak azért, hogy megismerje, akinek pedig már volt szerencséje felfedezni, annak azért, hogy felelevenítse élményeit. Ehhez hoztunk most néhány programlehetőséget – erdélyi körutazásra fel!

Akár egyedül élünk, akár családdal, legyen szó albérletről vagy saját otthonunkról, van néhány dolog, aminek beszerzéséről mindenképp érdemes gondoskodnunk. Van, ami a biztonság szempontjából szükséges, más pedig inkább kényelmünket szolgálja, de egy biztos: ezek a kiegészítők valamilyen szempontból megkönnyítik az életünket. Erről hoztunk most egy listát – nézzük, mi az a 9 dolog, amit érdemes beszereznünk otthonunkba!

Nincs annál jobb érzés, mint amikor a gyerekek rácsodálkoznak a világ dolgaira, éppen ezért páratlan élmény velük együtt útnak indulni, és felfedezni a környező országokat. Horvátország gyerekekkel is remek választás, hiszen melyik gyerkőc ne szeretne a tengerben pancsolni egész nap? Nem mindegy azonban, hogy melyik várost választjuk, ugyanis a strandok között nagy különbségek lehetnek. Hoztunk 5 olyan úti célt, ahol kicsik és nagyok is jól szórakozhatnak – utazzunk el gondolatban a horvát tengerpartra!

Egy utazás megtervezése első alkalommal bizonyára sokaknak ijesztő feladat lehet, de nincs jobb érzés annál, mint amikor a befektetett munka meghozza a gyümölcsét, összeáll az útiterv, és izgatottan várhatjuk az utazást. Ahhoz, hogy minden zökkenőmentesen történjen a szervezés során, nem árt, ha tisztában vagyunk azzal, mit kell szem előtt tartanunk az egyes fázisokban. Ehhez hoztunk egy kis segédletet – nézzük a stresszmentes utazásszervezés lépéseit!

Nem mindig egyszerű úgy berendezni otthonunkat, hogy a végeredmény ne csak szép, de ugyanakkor praktikus is legyen. A legnehezebb dolgunk talán akkor van, ha viszonylag kis terekkel kell gazdálkodnunk, ugyanis ilyenkor minden négyzetcentiméter sokat számít. Éppen ezért mindig jól jönnek olyan tippek, amelyek segítenek, hogy a lehető legtöbbet kihozhassuk a belső terekből anélkül, hogy a végeredmény túlzsúfolt hatást keltene. Ilyen tippeket hoztunk most – nézzük, hogyan rendezzünk be egy kis lakást!

Utazásaink során rengeteg nem mindennapi élményben lehet részünk – éppen ezért annyira izgalmas egy-egy új országot, új kultúrát megismerni. Ha igazán egyedi élményre vágyunk, felfedezhetünk olyan múzeumokat, amelyek nem a klasszikus értelemben vett műalkotásokat vonultatják fel, hanem valamilyen szempontból különleges, nem szokványos témát mutatnak be. Kőszobrok a víz alatt vagy egy hatalmas só- és borsszóró gyűjtemény… mutatjuk a világ legfurcsább múzeumait!

A történelem során rengeteg olyan találmány született, amelyek jelentősen megkönnyítették vagy kellemesebbé tették, esetleg forradalmasították az utazás élményét. A maguk korában egytől egyig hatalmas innovációt jelentettek, ma pedig talán már el sem tudjuk képzelni a nyaralást nélkülük. Vajon mióta pakolhatunk gurulós bőröndbe, utazhatunk hálókocsiban vagy mikor köthettünk először utasbiztosítást? Cikkünkben többek között ezeknek is utánajártunk – időutazásra felkészülni!

A kellemes tavaszi idő remek alkalom arra, hogy felfedezzük az izgalmas hazai tájakat, és nincs is annál jobb érzés, mint amikor kipipálunk egy-egy új látnivalót a bakancslistánkon. Magyarország 10 nemzeti parkja változatos állat- és növényvilággal, valamint szebbnél szebb túraútvonalakkal várja a látogatókat. Fedezzük fel mindet!

Bárhová is utazunk, bizonyára felejthetetlen élményekkel fogunk hazatérni, de ha megfűszereznénk a kirándulást, válasszunk egy olyan úti célt, ahol színesebbnél színesebb házak díszítik a várost. Szerencsére Európában számtalan ilyen várost találhatunk, így nem kell messzire mennünk a színpompás élményért. Hoztunk 10 tippet a következő utazáshoz – elő a kamerával és induljon a kaland!

Ha szeretnénk elkerülni a tömeget, valamint a nagy hőséget, érdemes megfontolni az előszezoni nyaralás lehetőségét. A tavaszi időszakban minden adott egy kellemes városnézéshez vagy túrázáshoz, ám a tengerpart szerelmesei se csüggedjenek! Könnyen találhatunk ugyanis olyan tengerparti városokat elérhető közelségben, ahol ilyenkor is melegen süt a nap és kellemes hőmérsékletű a tenger. Bikini, szalmakalap, naptej előkészítve, már csak az úti cél hiányzik? Mutatunk néhány ötletet!

Amellett, hogy az utazás lehetőséget ad arra, hogy a megszokottól eltérő tájakat ismerjünk meg, és betekintést nyerjünk más kultúrákba, a gasztronómiai palettánk is színesedhet általa. Éppen ezért, utazás előtt mindig érdemes utánanézni, hogy az úti célunknál milyen helyi, tradicionális ételeket kóstolhatunk meg, és az útitervbe beiktatni egy gasztrotúrát. Ehhez hoztunk egy kis segítséget: cikkünkben 4 ország jellegzetes fogásait mutatjuk be. Kezdődjön az ízutazás!

Amikor a belső terek berendezésére kerül sor, nem árt, ha megfogadunk néhány hasznos tanácsot, amelyek segítségével nemcsak komfortos, de stílusos otthont varázsolhatunk magunknak. Nem mindegy például, hogy mekkora karnist vagy szőnyeget választunk, de a színekkel is csodát lehet tenni, ami a szoba hangulatát illeti. Hoztunk néhány lakberendezési alapelvet, amelyek segítenek egy kellemes összkép kialakításában – mutatjuk a tippeket!

Ha autóba ülünk, fontos szempont, hogy biztonságban érezhessük magunkat a járműben, és megtegyünk minden tőlünk telhetőt annak érdekében, hogy elkerüljük a balesetveszélyes helyzeteket. Ehhez nem elég csak az, hogy körültekintően járunk el vezetés közben, ugyanis az autó meghibásodásai is könnyen vezethetnek balesethez. Cikkünkben összeszedtük, mire kell kiemelt figyelmet fordítani – nézzük, mit tehetünk a biztonságos közlekedés érdekében!

Természetesen jogosítványt nem szerezhetünk anélkül, hogy megtanulnánk az autóvezetésre vonatkozó, KRESZ-ben rögzített szabályokat, azonban a zökkenőmentes közlekedéshez az íratlan irányelveket és egyezményes jelzéseket is fontos megismernünk. Más jelentéssel bír ugyanis az elakadásjelző vagy a reflektor megvillantása, és a besorolással kapcsolatban is tisztában kell lennünk egy-két szabállyal. Nézzük, hogyan illik viselkedni az utakon az egyes helyzetekben!

Ha szeretnénk megfűszerezni az utazásainkat, készíthetünk egy bakancslistát világrekorder országokról vagy látnivalókról: felülhetünk a világ legmeredekebb vasútjára vagy átkelhetünk a világ leghosszabb hídján. Ehhez hoztunk egy kis segítséget, ugyanis cikkünkben bemutatunk 5 olyan országot, amelyek valamilyen szempontból kiemelkedőek és büszkén helyezkednek el egy-egy ranglista élén. Induljon a világ körüli túra!

A fapados légitársaságoknál általában nagyon kedvező áron juthatunk hozzá a repülőjegyekhez, ám ennek az az ára, hogy a nagyobb – akár feladott, akár fedélzeti – poggyászért külön kell fizetnünk. Ha nem szeretnénk plusz összeget fizetni, akkor is magunkkal vihetünk egy kis méretű kézipoggyászt, ám – kiváltképp a téli utak esetében – egy ekkora táskába kihívást jelenthet minden szükséges holmit bepakolni. Éppen ezért hoztunk néhány hasznos tippet, hogy a pakolás ne okozzon fejtörést!

Bárkivel előfordulhat, hogy áramkimaradás következtében elromlik a TV vagy megromlanak az élelmiszerek a hűtőben. Legyen szó valamilyen természeti jelenségről, vagy akár technikai problémáról, az áramszünet sok bosszúságot és anyagi károkat okozhat, bármely okból történik is. Így tehát jogosan vetődhet fel a kérdés, hogy vajon számíthatunk-e kártérítésre, ha egy elektronikai készülékünk áramkimaradás miatt meghibásodik, és kihez kell fordulnunk ez ügyben. Cikkünkben eláruljuk!

Számos előnye miatt napjainkban egyre többen döntenek úgy, hogy benzines vagy dízeles autó helyett elektromosat vásárolnak, azonban még mindig sokan vannak, akik azért idegenkednek tőle, mert ismeretlen nekik. Vajon mennyi idő alatt tölt fel, és milyen kedvezményeket kapunk, ha e-autót vásárolunk? Cikkünkkel szeretnénk segíteni a tájékozódást – megválaszolunk 4 gyakori kérdést az elektromos autókkal kapcsolatban. Nézzük, mit kell tudni erről!

Utolsó frissítés dátuma: 2022. 05. 03.